Ten geleide



Het is inmiddels bijna 40 jaar geleden dat ik mijn eerste rebirthingsessie onderging. Het is moeilijk om de intensiteit van wat er toen gebeurde onder woorden te brengen. Dus laat ik volstaan te zeggen dat het voor mij een overweldigende ervaring was. Gevoelens van ontroering, geluk en verwarring liepen door elkaar heen. Na die bewuste sessie is rebirthing het centrale punt in mijn leven geworden. Sindsdien heb ik misschien wel meer dan honderd sessies ondergaan en bijna 30 jaar ervaring in het begeleiden daarvan. En nog altijd raak ik onder de indruk van de eenvoud en kracht van deze methode. Ik heb in die afgelopen 30 jaar vaak een ''hergeboorte'' mogen meemaken. Waarbij mensen van het ene op het andere moment hun shit inruilden voor een diep gevoel van ''alles is goed zoals het is''